W wyniku tego postanowienia, od dnia 25 maja 2018 HolidayCheck Polska sp. z o.o. będzie świadczyć usługi wyłącznie dla niemieckojęzycznego portalu firmy.
Decyzja ta skutkuje zakończeniem wszelkich aktywności związanych z polską platformą HolidayCheck, która z wyżej wymienionym dniem kończy działalność. Trwające obecnie współprace i partnerstwa opierające się na wyświetlaniu reklam, dostarczaniu ruchu lub treści pochodzących ze strony www.holidaycheck.pl zostają zakończone do dnia 25 maja 2018.
Polska spółka kontynuuje działalność, a pracownicy pozostają do dyspozycji Partnerów w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości.
„HolidayCheck zatrudnia w Polsce 37 osób w dwóch lokalizacjach. W kwietniu do zespołu dołączyło 4 pracowników i planowane są dalsze rekrutacje. Polska spółka świadczy dla HolidayCheck Group głównie usługi programistyczne oraz prace z zakresu data quality” komentuje Prezes Zarządu HolidayCheck Polska, Emil Podlaszewski. „W związku z planami intensyfikacji działań firmy na rynku niemieckim Zarząd HolidayCheck Group deklaruje chęć dalszego rozwoju polskiej spółki, jednakże wyłącznie w oparciu o świadczenie usług na rzecz niemieckojęzycznej platformy.”
HolidayCheck Polska jest obecny na rynku polskim od 2009 r. Biura firmy mieszczą się w Poznaniu i Warszawie.