Najlepsze hotele na świecie według turystów, czyli nagrody HolidayCheck Award 2010
Ponad 300 tysięcy turystów z różnych krajów, w tym Polski, ponownie wybrało 99 najlepszych hoteli na świecie. Zwycięskim krajem HolidayCheck Award 2010 okazała się Turcja - aż 38 nagrodzonych hoteli to obiekty tureckie. Piąta edycja konkursu organizowanego przez międzynarodowy portal turystyczny HolidayCheck przyniosła także dodatkowe wyróżnienia dla 22 hoteli w specjalnych kategoriach.
2010-01-18, 14:54

HolidayCheck jest jednym z największych w Europie portali turystycznych, na którym znajduje się ponad milion autentycznych opinii o hotelach od urlopowiczów. Do tej pory na platformie oceniono już ponad 81 tysięcy hoteli na całym świecie. Polska wersja strony: www.holidaycheck.pl działa od 2007 roku, a bank opinii o hotelach oraz zdjęć i filmów wakacyjnych nadesłanych przez Polaków, rośnie bardzo dynamicznie.

Zwycięzcy
Pod lupę zostały wzięte wszystkie opinie turystów zamieszczone na portalu od stycznia do grudnia 2009 roku, a było ich aż 307.764! Na podstawie liczby oddanych opinii, tego, na ile hotele były dalej polecane przez gości oraz ile przyznano im słoneczek w poszczególnych kategoriach (hotel, położenie, serwis, gastronomia, sport i rozrywka, pokój), wyłonionych zostało 99 ulubionych hoteli na całym świecie. Najwięcej nagrodzonych hoteli znajduje się w destynacjach, które cieszą się od lat wielką popularnością wśród Polaków: w Turcji, Egipcie, Włoszech i Hiszpanii. Wielkim wygranym tegorocznej edycji okazała się Turcja, skąd pochodzi aż 38 znakomicie ocenionych hoteli. Wysoki poziom trzymają hotele w Niemczech i Austrii, gdzie zostało nagrodzonych kolejno 14 i 13 obiektów. Po piętach depcze im Egipt z 10 ulubionymi przez turystów obiektami. Najlepiej ocenionym regionem turystycznym w tym roku okazał się słynący ze słońca i genialnej bazy dla narciarzy Południowy Tyrol we Włoszech, gdzie nagrody przypadły 13 hotelom. Doceniona przez użytkowników HolidayCheck została także Hiszpania – z 8 hotelami na liście. Pozostałe kraje z najlepszymi zdaniem turystów hotelami to: Grecja, Tunezja, Tajlandia, Dominikana, Dubaj i Szwajcaria.

Nagrody specjalne
Nagrody Specjalne – HolidayCheck Special Awards – zostały przyznane 22 hotelom przez urlopowiczów za wyróżniające się osiągnięcia tych obiektów w kilku obszarach. Kategorie, które wzięto pod uwagę to: Gastronomia, Hotel Rodzinny, Debiut oraz Sport i Rozrywka. Dwa hotele wyróżniono także specjalną nagrodą „Editor's Choice” za to, jak skutecznie wykorzystały opinie gości dla dobra własnego biznesu oraz następnych gości. Potrafiły przyjąć krytykę i znakomicie poprawiły jakość swoich usług.

Wręczenie nagród
Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 5 marca br. we Frakfurcie nad Menem w oryginalnym centrum eventowym Westhafen Pier 1. Z tej okazji, HolidayCheck organizuje specjalne seminarium „Turystyka 2.0- Gość decyduje o Twoim sukcesie”. W trakcie imprezy będzie można zajrzeć za kulisy międzynarodowej firmy HolidayCheck, poznać tajniki weryfikacji nadsyłanych opinii o hotelach oraz wymienić się wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami branży turystycznej. Hotelarze, tour operatorzy, reprezentanci silnych turystyką krajów z całego świata razem z ekspertami portalu HolidayCheck będą wspólnie dyskutować o tym, jak być jeszcze lepszym na rynku.

KONTAKT / AUTOR
Marta Pogorzelska-Gałach
PR & Marketing Manager
HolidayCheck Polska
516156993
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.