HolidayCheck gwarantuje wakacje
W związku z sytuacją zaistniałą po upadku biura podróży Sky Club Sp. z o.o. HolidayCheck wprowadza na 3 miesiące lata specjalny program gwarancji wyjazdu na wakacje w przypadku ogłoszenia upadłości przez tour operatorów.
2012-07-06, 11:12

Wakacje dla wielu Polaków rozpoczęły się pechowo. Informacje o poszkodowanych w wyniku upadłości firmy Sky Club Sp. z o.o. wywołują w turystach strach odnośnie kondycji finansowej pozostałych tour operatorów. Wielu Polaków może w tym roku zrezygnować z wakacji w obawie o podzielenie losów klientów Sky Club.
Gwarancje ubezpieczeniowe tour operatorów w przypadku ogłoszenia upadłości w pierwszej kolejności przeznaczane są na pokrycie kosztu powrotu do kraju klientów przebywających w tym czasie na wakacjach. Często bywa tak, że kwota pozostała nie wystarcza na pokrycie pełnych roszczeń osób, które za wycieczkę zapłaciły, ale nie zdążyły wyjechać.
Również w przypadku zakupu imprezy u agenta sytuacja jest patowa. Agent bowiem zobowiązany jest zapisami umowy z tour operatorem do niezwłocznego przelania należności za imprezę na konto organizatora. Nie ma zatem możliwości ani prawnej podstawy, aby swych roszczeń dochodzić u pośredników.
HolidayCheck chcąc wyjść naprzeciw klientom zdecydował się na wprowadzenie specjalnego programu gwarancyjnego na wakacje, na mocy którego każda osoba, która dokona rezerwacji wyjazdu poprzez HolidayCheck w dniach 6 lipca – 30 września otrzyma propozycję realizacji alternatywnego wyjazdu w przypadku ogłoszenia upadłości tour operatora. W skrócie mówiąc – każda osoba, która począwszy od dziś dokona rezerwacji wycieczki w HolidayCheck faktycznie będzie mogła na wakacje wyjechać. HolidayCheck deklaruje pokrycie kosztów alternatywnej imprezy turystycznej – do wysokości wartości pierwotnie zarezerwowanej przez klienta imprezy - dokonując starań, aby alternatywna oferta była w miarę możliwości jak najbardziej zbliżona do pierwotnie zarezerwowanej, przy założeniu dostępności i w konsultacji z klientem. Klientowi zostanie przedstawiona propozycja alternatywna i po jej zatwierdzeniu HolidayCheck pokryje koszt tej imprezy. W przypadku jednak, gdy oferta nie spotka się z akceptacją klienta, HolidayCheck nie podejmie innych działań mających na celu zadośćuczynienie ewentualnej szkodzie w jakiejkolwiek innej formie.
Objęci programem klienci zobowiążą się do podpisania oświadczenia, w którym zadeklarują, że po odzyskaniu pieniędzy z gwarancji ubezpieczeniowych tour operatora zwrócą je do HolidayCheck. HolidayCheck natomiast nie będzie domagał się pokrycia całości kwoty, nawet jeśli wypłacone z gwarancji środki nie będą równać się poniesionym przez HolidayCheck kosztom alternatywnej wycieczki oraz godzi się na ewentualny długi czas oczekiwania na zwrot wyżej wymienionych pieniędzy wynikający z długości trwania procesu uruchomienia środków z gwarancji.
Regulamin Programu oraz treść Porozumienia znajdują się na stronie: http://promocje.holidaycheck.pl/2012/07/holidaycheck-gwarantuje-wakacje

KONTAKT / AUTOR
Marta Pogorzelska-Gałach
PR & Marketing Manager
HolidayCheck Polska
516156993
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.