Pomoc prawna dla klientów HolidayCheck przy dochodzeniu roszczeń względem Sky Club Sp. z o.o.
W związku z ogłoszeniem upadłości firmy Sky Club Sp. z o.o. firma HolidayCheck poinformowała poszkodowanych klientów o procedurze dochodzenia roszczeń względem wyżej wymienionego tour operatora oraz zaproponowała bezpłatną konsultację prawną.
2012-07-04, 11:16

Po wczorajszym doniesieniu w sprawie ogłoszeniu upadłości firmy Sky Club Sp. z o.o., które miało miejsce po godzinie 17.00, HolidayCheck oddelegował natychmiast zespół pracowników do kontaktu z poszkodowanymi klientami.
Przede wszystkim zajęto się ustaleniem procedury dochodzenia roszczeń oraz sformułowaniem propozycji pomocy dla klientów. Jako agent, wyróżniony Złotym Certyfikatem Rzetelności wydawanym przez Krajowy Rejestr Długów, zobowiązany zapisami umów o współpracy z tour operatorami, HolidayCheck niezwłocznie po opłaceniu przez klienta imprezy przelewa należność na konto organizatora, zatem firma HolidayCheck nie była w posiadaniu żadnych środków klientów korzystających z oferty Sky Club Sp. z o.o.
Dodatkowo zarząd HolidayCheck pragnie zapewnić, iż nie był świadom żadnych faktów, które mogłyby stanowić podstawę do wycofania oferty Sky Club Sp. z o.o. ze sprzedaży. Należy podkreślić, iż spółki z ograniczoną odpowiedzialnością nie mają obowiązku przedstawiania sprawozdań odnośnie swojej kondycji finansowej, a informacje zawarte w Krajowym Rejestrze Długów nie odzwierciedlają faktycznego stanu rzeczy, gdyż w przypadku tour operatorów znaczna część ich zobowiązań powstaje zagranicą i dotyczy kontrahentów z zagranicy.
Poszkodowani zostali poinformowani, iż powinni zgłosić się do urzędu marszałkowskiego województwa mazowieckiego. Tam zostaną poinstruowani precyzyjnie o dalszych krokach. Rzeczniczka Urzędu Marszałkowskiego na zwołanej w godzinach południowych konferencji poinformowała o uruchomieniu specjalnego numeru telefonu: +48 22 597 95 44, pod którym klienci Sky Club Sp. z o.o. mogą uzyskać niezbędne informacje na temat obecnej sytuacji i działań urzędu. Jak zapowiedziano, na stronie urzędu znajdą się wkrótce dokładne instrukcje odnośnie wymaganych do wniesienia roszczenia dokumentów. Przede wszystkim jednak należy przedstawić umowę zakupu oraz dowody wpłaty.
Zarząd firmy HolidayCheck pragnie wyrazić ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji. Podkreślając fakt, iż HolidayCheck nie jest stroną mogącą zadośćuczynić roszczeniom finansowym klientów, zarząd zaoferował swoim klientom bezpłatną konsultację z prawnikiem HolidayCheck przy dochodzeniu roszczeń względem Sky Club Sp. z o.o.

KONTAKT / AUTOR
Marta Pogorzelska-Gałach
PR & Marketing Manager
HolidayCheck Polska
516156993
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.